Sleepover :D

Dålig uppdatering känner jag, ska säga åt dom andra att hinna med våra lilla blogg :) Kanske inte så konstigt att Bincis inte bloggat, eftersom hon inte kan inloggningsuppgifterna (måste skicka dom till henne ^^), och Hanna... ja, jag vet faktiskt inte varför Hanna inte bloggat :P Jag själv har varit lite upptagen, har lagt ner allt arbete förutom skolan och självklart min egen blogg. Försöker hålla den uppdaterad för att inte folk ska tro att jag dött eller något annat hemskt. Men jag har helt enkelt inte haft så stor lust att skriva, mina läsare på kpw är inte helt glada över det...

I vilket fall som helst så ska jag sova över hos en skrivarkompis idag :D Hon heter Rebecca och bor i Danderyd, och jag har absolut ingen aning om hur man kommer dit, så vi ska mötas vid t-centralen vid kvart över tre. Längtar som fan! :D Men måste packa det sista, slänga i mig ett litet mellanmål och borsta tänderna nu. POK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0