Here I am again!

Jadu... Har helt glömt bort denna blogg! Haha, schysst som jag är.
Men Bianca har faktiskt uppdaterat minst, sådetså :D
Men men, Lici har ju sagt att jag "lovade" att blogga så ja ... jag måste väl -.-
Hahah, nä skämta :)
Klart jag ska blogga på den här bloggen också =)
När jag väl inte har något att blogga om kan jag lägga upp lite Turkiet-bilder!
Jag var där för typ två/tre veckor sen med min älskade papi!


Jag första dagen!


Samma år, samma månad, samma vecka, samma dag, samma timme, samma minut, en sekund efter den första bilden ^^




Orkar inte lägga upp alla bilder från Turkiet som jag gjorde
på min andra blogg, men de där bilderna får ni nöja er med :)

Förresten Lici, hälsa Bincis att hon MÅSTE blogga här också!

Puss <33 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0