Så jävla värdelös

Förlåt för att jag låter det här gå ut över bloggen och alla er läsare, men jag måste bara skriva av mig lite.

Känner mig så jävla värdelös! Varje gång min idiotiska lillebrorsa (endast ett år yngre. Tyvärr) så är det som om jag slutar betyda någonting. Det enda dom gör är att försöka irritera mig. Och det lyckas!
När han har en killkompis hemma så stormar dom in i mitt rum (som är förbjudet område för de flesta) och börjar slå på mig, eller sno mina saker. Vad faan gör dom så för? Jag har ju inte gjort något!
Har han med sig någon tjej hem brukar de oftast roa sig med att knacka på min dörr och sedan springa iväg. Eller knacka på mitt fönster. Blev så irriterad att jag gick ut och skrek på dom, och självklart ska vår hund smita ut då, så mamma blir helt sjukt arg på MIG, och när jag säger att det är deras fel säger hon åt mig att bara ignorera dom. Det är fan inte så jävla lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0